Reklamation

Oplever du fejl eller mangler på et produkt?

Når du handler på Smartdog har du 24 måneders reklamationsret.
Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængigt af den konkrete situation. 

Det er Smartdogs vurdering om en vare skal repareres eller ombyttes til en ny.
Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. 
Det er din pligt at angive og på forlangende vise, at manglen var til stede ved leveringen.

Der ydes ikke garanti på engangshundesko, hundefoder, godbidder, gaver og præmier.

Sådan laver du en reklamation
Send en e-mail til kontakt@smartdog.dk med ordrenr., beskrivelse af reklamation og meget gerne billedmateriale.
Det er et krav, at alle reklamationer sendes pr. e-mail, således vi har skriftlig dokumentation.

Derefter skal du returnere varen til vores adresse. *Husk, at udfylde retursedlen med ordrenr., navn, beskrivelse af reklamation mm.

Vi håndterer alle reklamationer indenfor 1-2 hverdage.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere? 
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler at du reklamerer så hurtigt som muligt.
Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Vi betaler rimelige fragtomkostninger
Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis returfragten, som du har betalt for at sende varen tilbage til os.
Samtidig sender vi også din evt. nye vare kvit og frit til nærmeste pakkeshop.


Varen skal sendes til: 
Smartdog ApS
Emil Neckelmanns Vej 5,
5220 Odense SØ
 
*Bemærk, at der ikke er fortrydelses- eller ombytningsret på V-mærkede lægemidler.

Du kan evt. købe en returlabel HER - Så slipper du for dyr returfragt og får tracking-kode samt forsikring af din pakke.